24 Mart 2014 Pazartesi

Benim Adım Yeni Dünya Düzeni!

Merhaba benim adım Yeni Dünya Düzeni, kimileri bana kapitalizm, kimileri de emperyalist düzen der. Size bugün neleri yapabileceğimi ve yaptığım şeylerden nasıl haz aldığımı anlatacağım. Hakkımda söylenenlerle ilgili konuları ve gerçek amacımı bir de benden dinleyin.

Benim adım yeni dünya düzeni, dünya barışı diye bir kavramı aklınıza sokup, aslında komşunuzdan nefret etmenizi sağlayan benim.
Benim adım yeni dünya düzeni, ahlakınızda o kadar çok erozyon oluşturdum ki babanız ölüm döşeğindeyken sizin düşündüğünüz şey kardeşlerinizle yapacağınız miras paylaşımıdır. Aslında yalnızca bir kağıt parçası olan para, benim en sevdiğim şeydir. Sizi de böylesine aptalca bir şeye inandırdığım ve uğruna kanlar döktürdüğüm için çok mutluyum.
Benim adım yeni dünya düzeni, her yıl 20 milyon çocuk açlıktan ölürken, ben sizi koşu bandı üzerinde yediklerinizi eritmeniz için teşvik ederim. Koşu bandını üreten şirket benim için çalışır. 600 milyon obez ve 1,4 milyar aç insanı aynı dünya üzerinde yaşatan benim.
Benim adım yeni dünya düzeni, siz farkında olmadan her yıl ortalama 100.000 reklamı karşınıza çıkartabilirim. Serbest piyasa ekonomisi diye uydurduğum kavram ile zengini daha da zengin bir hale getiririm ve siz bunun adına "başarı" dersiniz.
Benim adım yeni dünya düzeni, birşeyleri anlamanıza yada sorgulamanıza gerek yok. Dininizi en güzel ben anlatırım size. Kuran okumanıza yada insanlarla fikir alışverişinde bulunmanıza da gerek yok. Namaz kılarken düşünmeniz gereken en önemli şey, ay sonu yapmanız gereken çek ödemenizdir.
Benim adım yeni dünya düzeni, çocuklarınızı bilgisayar oyunlarına o kadar bağımlı bir hale getiririm ki çevrenizden birinin öldüğünü söylediğinizde "tek canımı kalmış" diye sorarlar size. Moda denen kavramı ergenlik çağındaki kızlarınızın üzerine öyle bir salarım ki % 78'i dış görünüşlerinden rahatsız olur.
Benim adım yeni dünya düzeni, güzelliğin tanımını artık ben yapıyorum. En güzel kadın, en çok estetik yaptıran kadındır. En şık olanı ise "marka" kıyafetlerle dolu dolapları olanıdır. Tüm kadınlara çağrım şudur; bir obje olduğunuzu gözardı ederek alışveriş merkezlerine koşun!
Benim adım yeni dünya düzeni, Madonna'nın sadece Londra'da sahip olduğu evlerde 600 evsiz insanı barındırabilecekken, ben onu size ilah olarak sunarım. Bir kahve üreticisinin Starbucks'tan kahve içmesi için 3 gün çalışmasını, Tayland Disney fabrikasında çalışan bir çoçuğun Disneyland'a girecek kadar parayı toplaması için 55 gün çalışmasını sağlarım.
Benim adım yeni dünya düzeni, dünya altın rezervlerinin % 90'ının Afrika kıtasında bulunmasına ve her yıl çıkan pırlantanın tüm Afrikayı rahatlıkla doyurabileceğini bilmeme rağmen umurumda olan tek şey akşam yemeğini nerede yemeliyim sorusuna cevap bulmaktır.
Benim adım yeni dünya düzeni, % 64'ünü kokain bağımlısı yapmış olmama rağmen size hala Hollywood yıldızlarını sevdirebiliyorum. Sokağa çıktığınızda onlar gibi giyinmeli, yürümeli ve konuşmalısınız. Belki siz de kokain yada benzeri madde bağımlısı olursunuz, ne güzel değil mi?
Benim adım yeni dünya düzeni, sürekli eksik birşeylerin olduğu hissini sana aşılıyorum ki sık sık alışverişe çık. Aynı tişörtü tekrar giymek çok ayıp. Senin nasıl daha fazla alışveriş yapmanı sağlayacağımı araştırmak için nörologlara ödenekler veririm. Alışveriş merkezlerindeki müzik hoşuna gidiyor mu?
Benim adım yeni dünya düzeni, en çok sevdiğim insan türü 3. dünya ülkelerinin toplumlarıdır. Ben onların petrollerini dilediğim zaman, dilediğim kadar alıyor olmama rağmen, onlar benim ülkemin sınırına bile yaklaşamazlar. Ben senin tüm kaynaklarını sömürürken senin gelip benim ülkemde tatil yapmak ne haddine.
Benim adım yeni dünya düzeni, seni çocukluğundan itibaren öyle bir para kölesi yaparım ki arkadaşlarının takıldığı "kalite" mekana gidemediğin için intihara kalkışırsın. Ailen mi? Onlar televizyonlarıyla mutlu.
Benim adım yeni dünya düzeni, tüm bankalar benim evlatlarım gibidir. Fakirden alıp zengine vermelerini ben emrettim onlara. Ama haksız mıyım, biri fakir olmadan diğeri nasıl zengin olsun. Unutma! Aklına "çok zengin olmalıyım" imajını yerleştiren benim.
Benim adım yeni dünya düzeni, sizi sürekli işle meşgul ediyorum ki düşünmeye ve sorgulamaya çok vaktiniz kalmasın. Sizin yerinize düşünecek kişiler ve kurumlar var ya hani, işte onların hepsi bana hizmet ediyor. Tuhaf düşünceleri atın aklınızdan, uyanın, çalışın, yiyin ve tekrar uyuyun. Geri kalan zamanlarınızda, ki bu günde ortalama 5 buçuk saat oluyor, televizyon izleyin.
Benim adım yeni dünya düzeni, hepiniz benim kölemsiniz. Annenizi, babanızı, sevdiğinizi, öğretmeninizi, kadınlarınızı, çocuklarınızı, yaşlılarınızı, engellilerinizi ve benzeri tüm sosyal gruplarınızı ne zaman anacağınızı ve seveceğinizi ben söylerim size. Sizlerde yine alışveriş merkezlerine koşarak onlara hediye alır ve çok seviyormuş numarası yaparsınız.
Benim adım yeni dünya düzeni, anlattıklarım karşısında kendimden nefret ettim. Ama siz beni hep sevin olur mu?
Bye bye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder